lørdag 2. april 2011

Ny vikking lotto premi

For en dag eg hade på onsdag eg var på flesland flyplass i finværet og på kvelden vandt eg den 24 penge
premi på kr 45 i rekken i år 2011 og tatalt 109.

Det sto parkerte flotte private luksus fly en falcon jet men det forlot fly plassen før eg fikk tat  noko bilder

Eg hade en interresse for et fly som eg aldrig har sett i virklig heten som skule komme den dagen det var en

russisk transport fly av antanov 124.100 som kom den dagen det var en opplevelse å se et sånt fly

Dette er ikke noko luksus fly et transport fly som koster mye penger å leie de som leier de flyene er transport selskap å logistikk selskap å røde kors og departamanget.

Kan leies kun for transport.

Dette flyet var leid inn av frank mon gjennom samberdpartner logitrans as for å frakte 60 tonn pompe utstyr
til singerpor.

Det er verden største serig produserte fly antanov 124.100 finnes en som er støre kun et eksemplar av det det heter Antanov mira 225 som du kan se på youtube.com.

Mvh
Daf.lotto.blog.spot.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar