søndag 8. mai 2011

Ny lottoblogg

På lørdag er det joker,lotto,milijonsjangse da kan du være den aller heldige som får muligheten til vinne med 5 riktige tall i joker eller være den som er aller heldige å bli trekt ut som joker kandidat og vinne heile første premi i joker.Da har du råd til to hjuls drøm en motorsykel som du ser over på bilde nr 1 og 2 en Harly Devidson bilde nr 3 er entend en Kavazaki eller suzuki elller Yamaha eller Honda lit usiker hvilken merke de er.

Jeg var der i dag på Mc vårmønstring på festplassen i bergen i nydlig vær å vår sol sjølv om eg ikke vandt noko i lotto i går må eg innrømme at det var lit fristene og kune tenke meg å kjøp   en motorsykel å kjørt på turer men eg må nok stole på lotto kup at en av mine faste reker går inn neste lørdag med 7 rette så vil eg få råd til en sån drøm.

Mvh
Daf lotto blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar